Дискусійний семінар “Ігрові методи неформальної екологічної освіти: граючи-навчаємось пізнавати довкілля”.

В НПП “Бойківщина” 6-7 червня 2024 року проходив у змішаному форматі дискусійний семінар “Ігрові методи неформальної екологічної освіти: граючи-навчаємось пізнавати довкілля”.
Захід викликав зацікавленість серед колег, адже зареєструвались на подію понад 80 учасників з 37 установ ПЗФ.
З вітальним словом до присутніх звернувся директор НПП “Бойківщина” Віталій Земан, який наголосив, що саме екоосвіта виховує свідомих громадян, які піклуються про навіколишнє середовище.
Наталія Пустовіт, професор кафедри методології освіти для сталого розвитку Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління, та Ольга Пруцакова, завідувачка науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій інституту післядипломної освіти Київського університету ім. Б.Грінченка, зосередили увагу присутніх на практичних ігрових методах, які можна використовувати у повсякденній практиці.
Ірина Пітух та Роман Кузнєцов представили розробку своєї установи, настільну гру “Стежками заповідника Горгани”.
Юрій Шпарик запропонував присутнім колегам стати учасниками гри “Посади дерево”, яка є напрацюванням НПП “Синьогора”.
Тетяна Прибора з Чорнобильського РЕБЗ познайомила учасників заходу з історією, яка стала основою розмальовок для найменших школярів.
Ірина Яворська розповіла про ігротеку НПП “Бойківщина” та продемонструвала які ігри користуються найбільшою популярністю.
Своїм досвідом у проведенні квестів поділилася Оксана Ісарик з НПП “Галицький”.
Оксана Марискевич, кандидат біологічних наук, старший науковий співробітник Інституту еколгії Карпат НАН України, підвела підсумки першого дня і зауважила, що саме екоосвітяни виховують майбутнє нашої Держави і саме від нас залежить яке воно буде.
Виставка фоторобіт Анатолія Ковальського “Природня велич Бойківщини”, з нагоди п”ятиріччя Парку, зачепила найтонші струни душі кожного.Спілкування з автором та детальний коментар до кожного кадру допомогли присутнім створити цілісну багатогранну картину чотирьох пір року в НПП “Бойківщина”.
Наступного дня програма була насичена, хоча погода внесла свої корективи. Учасники заходу мали змогу познайомитись з сакральною спадщиною сіл Матків, Кривка, Бориня, дізнатись приховані історичні та природничі таємниці урочища Бабінець, а також підбити підсумки дводенного візиту.
Такі зустрічі та живе спілкування з колегами дають змогу почерпнути щось нове та урізноманітнити екологічні заняття.
Дякуємо готельно-рессторанному комплексу “Панська Ровінь” за простір для спілкування та комфорт і затишок для наших гостей.

Новини

В рамках Національної стратегії зі створення безбар”єрного простору , НПП “Бойківщина ” відвідала група дітей військовослужбовців.

Знайомство з парком розпочалося зі стежки “Як вирощують ліс : від насінини до великих дерев”. Екоосвітяни познайомили відвідувачів з усіма етапами вирощування лісу. Наступна екскурсія, “Історичні та природничі таємниці урочища Бабінець” , допомогла школярам зануритися в атмосферу минулих епох та дізнатись для чого лісу потрібна мертва деревина. Ще одна приємна несподіванка від НПП “Бойківщина” – […]

  • Екологічна освіта
  • Мандри

Третій день табору “Метелик”

Діти у таборі “Метелик” провели захоплюючий День мандрівника! Цей день став для них справжнім відкриттям. Першим етапом було навчання орієнтуванню на місцевості. Діти самостійно прокладали маршрут, орієнтуючись на карту та компас. Також мандрівники дізнались, які основні предмети необхідно взяти з собою в похід: вода, їжа, карта, компас, аптечка, теплий одяг, ліхтарик та інші важливі речі. […]

  • Екологічна освіта
  • Мандри

Наступні пригоди для табору “Метелик” – День дослідника.

Кожній дитині кортить самій дослідити те, що нас оточує і екоосвітяни надали таку можливість учасникам табору. Цілий день школярі задовольняли свою цікавість у спостереженні за птахами, звуками лісу, пізнанні світу рослин, комах та грибів.  Практичні заняття на екостежці супроводжувалися бесідами про отруйні гриби, рослини та ягоди, а також як поводитись віч-на-віч з небезпекою. З допомогою […]

  • Екологічна освіта
  • Мандри