Знаходимо точки дотику для промоції

На передодні у  НПП «Бойківщина» відбулася конференція «Можливості промоції туристичного потенціалу Бойківщини».

Захід проходив у змішаному форматі для зацікавлених сторін. На важливості теми звернув увагу у своєму зверненні Віталій Земан – директор Парку.

Ірина Шпаківська,  кандидат біологічних наук Інституту екології Карпат, спікер зустрічі, представила туристичний потенціал території НПП «Бойківщина» через призму минулого та сучасності.

Голова наглядової ради ФГ «Рідня»,  Петро Маковський  сконцентрував свою увагу на можливостях підприємництва дружнього до довкілля на природоохоронних територіях.

Тетяна Курус, начальник відділу розвитку громади, представила Стратегію розвитку Боринської ТГ до 2027 року, яка націлена на туристичний потенціал та супутній до нього бізнес.

Олександр Гвоздінський, секретар міської ради, привернув увагу до туристичних магнітів Турківської громади і віртуальних маршрутах, які дають додаткові можливості для промоції регіону.

Володимир Петрів, голова Агенції регіонального економічного розвитку Бойківщини м. Долина, націлив увагу на переосмисленні і перебудові підприємництва місцевих громад, а також можливості залучення додаткових інвестицій для розвитку туристичного бізнесу.

Андрій Німець, голова ГО «Товариство Бойківщина» м. Львів, розповів про можливості організації гастротурів на території Бойківщини, а також озвучив пропозиції БФ «Допомога побратиму», а саме  про психологічну реабілітацію воїнів ЗСУ в Карпатах.

Юрій Комарницький, продюсер, сценарист та керівник підприємства «Дністер – 207, бізнес асоціація, громадська спілка»,  презентував проєкт «Легенди нашого краю», як візитівку та туристичний магніт для промоції регіону.

Іван Брезецький та Іван Ільницький, власники агросадиб  с. Гусне, розповіли про своє бачення як зацікавити туристів та з якими проблеми стикаються у своїй діяльності.

Отець Роман Гром представив «Мшанецькі колиби», як унікальну локацію для нестандартного відпочинку та поділився досвідом організації такого дозвілля.

Загалом під час конференції налагодилась комунікація між Парком, громадами, представниками бізнесу та зацікавленими сторонами.

У процесі зустрічі напрацювали завдання для промоції НПП «Бойківщина» та як зробити співпрацю взаємовигідною.

Дякуємо, всім учасникам, що знайшли час та долучилися до такого заходу.

Працюємо всі на спільний результат – промоцію туристичного потенціалу Бойківщини.

 

Новини

Відкриття фотовиставки Анатолія Ковальського ” Природня велич Бойківщини”.

15 квітня 2025 року у Львівському палаці мистецтв відбулось відкриття фотовиставки Анатолія Ковальського ” Природня велич Бойківщини”. Основна мета цього заходу – показати красу НПП “Бойківщина” та викликати бажання відвідати Парк. Світлини, представлені на виставці, відкривають перед глядачем чарівний світ карпатської породи – мальовничі краєвиди, гірські хребти, стрімкі річки, тумани над полонинами. Анатолій Ковальський майстерно […]

  • Без категорії

7 квітня — День бобра!

  🦫Ці неймовірні гризуни — не просто милі тварини, а справжні інженери дикої природи. Завдяки своїм вмінням будувати греблі, хати та змінювати водний ландшафт, бобри створюють середовище, в якому можуть існувати десятки інших видів. Їхні «проєкти» зберігають вологу, очищують воду й формують мозаїку біорізноманіття. 🫧🪵У НПП «Бойківщина» є території на якій бобри активно працюють: зводять […]

  • Наука
  • Тварини

Новий вид – карпатський єдиноріг! 

Сенсація у НПП “Бойківщина”! Новий вид – карпатський єдиноріг! Серед ялицево-букових лісів НПП ”Бойківщина” з’явився справжній міфічний звір – карпатський єдиноріг! Цей рідкісний представник дикої природи, що є національним символом Шотландії та прикрашає герб Великої Британії, тепер оселився і в Карпатах! І все ж таки ми розкриваємо таємницю: карпатський єдиноріг – це… самець козулі! У […]

  • Тварини