Інформаційні кампанії “Не пали”,”Збережи первоцвіти”

Днями працівники екологічної освіти завітали до Верхньояблунського ЗЗСО І-ІІІ ст., де провели інформаційно – роз’яснювальні кампанії.
🌾” Не зривай первоцвіти” з метою охорони ранньоквітучих реліктових і зникаючих рослин, а також рослин, занесених до Червоної книги України.
🔥“Не пали суху траву” з метою попередження про наслідки випалювання торішньої трави, адже з настанням тепла, неодноразово спостерігається самовільне спалювання сухої рослинності, що межують з лісовими масивами, які є небезпечними для довкілля.
✅️Такі заходи лише засвідчують, що співпраця важлива, і лише у єдності можна досягати хороших результат.

Новини

Третій день табору “Метелик”

Діти у таборі “Метелик” провели захоплюючий День мандрівника! Цей день став для них справжнім відкриттям. Першим етапом було навчання орієнтуванню на місцевості. Діти самостійно прокладали маршрут, орієнтуючись на карту та компас. Також мандрівники дізнались, які основні предмети необхідно взяти з собою в похід: вода, їжа, карта, компас, аптечка, теплий одяг, ліхтарик та інші важливі речі. […]

  • Екологічна освіта
  • Мандри

Наступні пригоди для табору “Метелик” – День дослідника.

Кожній дитині кортить самій дослідити те, що нас оточує і екоосвітяни надали таку можливість учасникам табору. Цілий день школярі задовольняли свою цікавість у спостереженні за птахами, звуками лісу, пізнанні світу рослин, комах та грибів.  Практичні заняття на екостежці супроводжувалися бесідами про отруйні гриби, рослини та ягоди, а також як поводитись віч-на-віч з небезпекою. З допомогою […]

  • Екологічна освіта
  • Мандри

В НПП “Бойкіщина” розпочав роботу літній денний табір “Метелик”.

Перший день, День метелика, надзвичайно насичений. З допомогою руханки дізнавалися про правила поведінки у лісі, дружньо всі малювали вивіску , дізнавалися чому метелик красується на емблемі Парку та цікаві факти про цих лускокрилих комах. За годину часу кожен побував у ролі мисливця, хижака та травоїдного, а також поглибили знання про взаємозв”язки в лісовій екосистемі з […]

  • Екологічна освіта