На передодні у НПП «Бойківщина» відбулася конференція «Можливості промоції туристичного потенціалу Бойківщини».
Захід проходив у змішаному форматі для зацікавлених сторін. На важливості теми звернув увагу у своєму зверненні Віталій Земан – директор Парку.
Ірина Шпаківська, кандидат біологічних наук Інституту екології Карпат, спікер зустрічі, представила туристичний потенціал території НПП «Бойківщина» через призму минулого та сучасності.
Голова наглядової ради ФГ «Рідня», Петро Маковський сконцентрував свою увагу на можливостях підприємництва дружнього до довкілля на природоохоронних територіях.
Тетяна Курус, начальник відділу розвитку громади, представила Стратегію розвитку Боринської ТГ до 2027 року, яка націлена на туристичний потенціал та супутній до нього бізнес.
Олександр Гвоздінський, секретар міської ради, привернув увагу до туристичних магнітів Турківської громади і віртуальних маршрутах, які дають додаткові можливості для промоції регіону.
Володимир Петрів, голова Агенції регіонального економічного розвитку Бойківщини м. Долина, націлив увагу на переосмисленні і перебудові підприємництва місцевих громад, а також можливості залучення додаткових інвестицій для розвитку туристичного бізнесу.
Андрій Німець, голова ГО «Товариство Бойківщина» м. Львів, розповів про можливості організації гастротурів на території Бойківщини, а також озвучив пропозиції БФ «Допомога побратиму», а саме про психологічну реабілітацію воїнів ЗСУ в Карпатах.
Юрій Комарницький, продюсер, сценарист та керівник підприємства «Дністер – 207, бізнес асоціація, громадська спілка», презентував проєкт «Легенди нашого краю», як візитівку та туристичний магніт для промоції регіону.
Іван Брезецький та Іван Ільницький, власники агросадиб с. Гусне, розповіли про своє бачення як зацікавити туристів та з якими проблеми стикаються у своїй діяльності.
Отець Роман Гром представив «Мшанецькі колиби», як унікальну локацію для нестандартного відпочинку та поділився досвідом організації такого дозвілля.
Загалом під час конференції налагодилась комунікація між Парком, громадами, представниками бізнесу та зацікавленими сторонами.
У процесі зустрічі напрацювали завдання для промоції НПП «Бойківщина» та як зробити співпрацю взаємовигідною.
Дякуємо, всім учасникам, що знайшли час та долучилися до такого заходу.
Працюємо всі на спільний результат – промоцію туристичного потенціалу Бойківщини.